sobota, 28 maja 2016

30 FAKTÓW O MNIE ! :D

Hej Kochani dzisiaj przygotowałam dla Was kilka faktów na mój temat abyście mogli mnie lepiej poznać.
Mam nadzieje że lubicie czytać tego typu wpisy. Zapraszam do komentowania i obserwowania aby być na bieżąco. Koniecznie piszcie mi jakie posty lubicie najbardziej :)

1. Mam na imię Ola

2. Mam 14 lat

3. Moimi ulubionymi kolorami są:
niebieski,czarny,bordowy.

4. Uwielbiam słuchać 
muzyki w szczególności rocka.

5. Moim ulubionym filmem jest ,,Forest Gump''

6. Jestem dość niska mam +/- 160 cm wzrostu

7. Kocham czekoladę ! *_* 

8. Jestem wielką fanką Led zeppelin

9.Od 8 lat jeżdżę na rolkach 

10. Uwielbiam pić owocowe herbatki
po prostu KOCHAM <3

11.Nie lubię uczyć się języków ;(

12. Za to moim ulubionym przedmiotem jest biologia.

13. Rzeczą którą mogłabym jeść bez przerwy to Pizza.

14. Uczę się J.hiszpańskiego

15. W lipcu jadę na koncert Black Sabbath

16. Za szybko ufam ludziom :(

17. Moim ulubionym cytatem jest
cytat z filmu ,,Forest Gump''
 ,,Życie jest jak pudełko czekoladek,nigdy nie wiesz na co trafisz''

18.Moim ulubionym sklepem z ubraniami jest Pull&berr

19.Nienawidzę robić zakupów 

20. Nie wyjdę z domu bez zegarka !

21. Nie lubię disco polo

22. Ani szpinaku ,nienawidzę szpinaku ! :D

23.Uwielbiam robić zdjęcia,i uczestniczyć w sesjach zdjęciowych 

24.Nie lubię kiedy ktoś udaję przede mną osobę którą nie jest 

25.Uwielbiam spacery i gry terenowe  

26.Lubie grać w gry

27. Gram w Wowa :3

28.Nie przeżyje bez mleka czekoladowego ^^

29. Lubię Star Wars :>

30. Ludzie twierdzą że jestem szaloną osobą
może kiedyś sami się przekonacie :D      

Zapraszam do komentowania, napiszcie mi jakie posty lubicie najbardziej :)
Wpadajcie na mojego snapa: dudlesss   

MIŁEGO DNIA!! :) 












 

4 komentarze:

  1. Widzę, że mamy ten sam ulubiony film, również uwielbiam Forest Gump :) świetne fakty, wydajesz się być bardzo ciekawą osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham czekoladę <3 Za to uwielbiam zakupy :D

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Również mogę ciągle jeść pizzę! Ja mam parę ulubionych cytatów:
    1. "Trzeba sto razy przegrać, żeby raz wygrać" - Kamil Stoch
    2. "Dobro które dasz światu będzie ci oddane" - Peter Prevc
    3. "Tam nie ma żadnych limitów, zawsze można robić to jeszcze lepiej" - Peter Prevc
    4. "Nie ma rzeczy niemożliwych. Czas się zawsze znajdzie, jeśli się tego chce" - Cene Prevc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post ! Również nienawidzę szpinaku #nielubiącyszpinakułączmysię
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń